Saturday, January 29, 2011

di manakah aku???

Assalamualaikum...
hmmmm...panas2.bukan cuaca yer pnas tp berita pnas.klu tgk kt fb skank ni byk cter psl tmpt posting.sblom tu thniah kt kakak2 n abg2 senior ipda yg dh dpt tmpt posting masing2.semoga kalian sume mnjadi guru yg brguna di dunia dan akhirat.tp kn kebanyakkan dorg dpt sabah n sarawak.adeeeeeerrrrggghhhh...gerun plak dgr tp bila dh rmai2 g sna cm srnok plak kn.cm wt rmbongn cik kiah plak.hehe.mana2 pon ditempatkan kna la time dgn hati yg redha.nk wt cmne kn mula2 msuk dh wt prjnjian "x kisah ditempatkan kt mna2 pon"(ayat dlm surat prjnjian tu bkn la cmni).so, yg penting ikhlaskan hati.klu turn aku nk posting plak ad la lbeyh kurg 4 taun ag.ase cm lma kn.klu dri sndri yg mngalami knfem la ase lma.tp klu org laen msti ase sat je kn.pejam celik pejam celik aik dh abih dh.klu tnya negeri mna aku nk knfem2 ar aku nk yg dekat2 je.klu bleh nk negeri sndri ar.nk brbkti kt negeri sndri lu (padahal x nk jauh ngn famili.hehe).negeri yg mnjadi plihan hati yg 1st of course yg ni
v
v
v
v
v     

 
perak di hati

haaaaa..dh tgk kn negeri yg 1st.klu bleh la kn.pihak KPM bleh x tmptkn sy kt cni.tlg la..tlg la.kalau la bleh merayu cmni kn bes.tp xpela klu dpt alhmdulillah.ok,skank kita tgk negeri ke2 mnjdi plihan hati aku

v
v
v
v
v
v
v

kedah darul aman

ok,kepada yg knal aku jgn slh phm yer.xde niat pape pon nk plih kedah ni.plih kedah sbb brdekatan ngn negeri aku perak.n aku sndri pon lhir kt kedah.pe ag alasn nk bg ek.emm..ag pon dh bese ngn negeri kedah ni.sek ren pon kt kedah.mama ayah pon ngajar kt kedah.so,dh byk trdedah ngn kedah.wawawawa.leh terima kn alsn aku.


tp kn leh ke dpt 2 negeri idaman aku ni.cm mustahil je kn.aku tgk senior2 yg mna dpt negeri yg mmg dorg mnx tu sbb dh kwen or gna kabel yg bsar pnya.klu kabel tu dh mustahil dh.kabel mna aku nk gna.stakat kabel letrik ngn tepon ad la.huhu.kawen???? alamak ni lg la ssh.pe ssh kn kwen je la.haaa..byk la.prsoalannya ngn sapa.waaaaaaa cdey2.impossible sgt la klu aku kwen sblom posting.mna leh niat cm tu kwen sbb nk dpt posting belah smenanjung.x baek2.tp klu dh jdoh nk wt cmne kn.ni yg ase truja ni.hahaha.


lctrer aku pnh ckp klu guru pmulihan ni besenya akan ditempatkan kt cni
v
v
v
v
v



atau pon cni
v
v
v
v
v


waaaaaauuuuuuuuuuu...mmg gerun ar dgr 2 negeri ni.xpela..wt masa skank ni xyh pk lg kt mna.wt rlax sudaaaa.walau kt mna pon ditmptkn time je dgn hati trbuka.n sambil2 tu kita brdoa smoga kita sume ditmptkn d tmpt yg trbaek utk kita.insyaAllah.mula2 masuk kn dh wt prjnjian "x kisah ditempatkan kt mna2 pon".skank tmpukan prhatian pd bnda yg pnting dlu.blaja bg abih,maintain pointer 3.5 ke atas n bru la pk sume ni.









3 comments:

  1. woahhh!!nak slh phm jugakk! boleh?
    hahahaha :D
    ak pn nk kat perak gk..mcm instinct je..
    ngehngehngeh! xD

    ReplyDelete
  2. woooo..sila la slh phm..haha
    wey..ko jgn ar mnx perak.nnt full la perak.cmne aku nk msuk.hohoho

    ReplyDelete
  3. ermm, kt mane ye??
    xpe la kt mne2 pn,, jnji ad chemistry ng tmpt 2..
    ok x??

    ReplyDelete