Friday, November 30, 2012

kaf ba ra kaf alif ta nun

assalamualaikum...
bertemu lagi yer kita... rajin betul hupdate encik blog ni masa cuti kan... bese laaaa bercinta dgn encik blog je laaa kita... sob3... hahaha... ok, jgn nak melalut kali ni mau share sikit cerita + sikit gambar... orang cakap (org mana ntah) ambik berkat tu kan bagus... jadi, malam tadi aku ada peluang pegi majlis akad nikah kawan satu sekolah..RINA SHAFINA.. walaupun laen kelas tapi agak rapat laaaa... majlis2 mcm ni laaa yang boleh merapatkan silaturrahim kan... masa aku sampai kawan aku tu tgh make up... and seriusly aku sgt terkejut jumpa setelah lebih kurang 5 tahun tak jumpa... kawan aku tu sgt2 laaaaa kurus and sekeping.... tapi kurus dia cantik... seingat aku masa sekolah takde laaa dia kurus camtu (hahaha ayat dengki)... rupanya dia kata dia bz sgt2 dgn keje dia... owh, kawan aku ni nurse... dia kata bese laaa nurse baru keluar mesti laaa kena 'buli' dgn nurse senior... kesian kawan aku... tapi best pe leh kurus... hahahahaha... jgn aku tak keje lagipun badan tombam sudaaaaaa... hahahaha.. dah laaaa layan gambar je laaa ek...


canteeeeekkkkk
semoga berkekalan dan berbahagia hingga akhir hayat ( jgn wt perangai loqlaq dah hahaha)

blusher dia nmpk terang plak...maybe effect flash kot

kasi rapat sikit... berkat lebih.. haha

yg tudung merah tu nak tunang 15/12 (gambar ni serap berkat lebih sikit) hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pssssstttttt bila turn aku pulak ni.... hahahaha... dush!!!!! stop gatai.. belajar bagi habis dulu

2 comments:

  1. hahahaha...berangan boleeeeeeee :D
    ni tgh tggu org masuk minang laaa ni...hahahaha
    tp boleh kau dulu kot...
    dh tgkp gambar kt pelamin tunang dah...hehehehe

    ReplyDelete